Det var bare det.

Jeg ville bare møte deg, uten noe filter, uten noen grunn. Bare for å være.

Jeg ville bare at du skulle være ærlig, være autentisk tørre å møte meg. Jeg lengtet etter å si det som det er. Jeg lengtet etter flyt. Etter varme. Jeg ville vi skulle være sammen. Om det vi har skapt. Gi det et navn, elske det. Le vennlig der ting ble litt klossete. Støtte hverandre der det ble vanskelig. Jeg ville vi skulle enes, akseptere, gi slipp.

Jeg ville utnytte at vi er flere. Jeg ville vi skulle stå sammen. Så jeg ikke trenger å føle meg så alene. Jeg trengte å ikke føle meg så alene. Det var bare det.

img_1193

Leave a Reply

